DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Obchodní podmínky



Základní pravidla eShopu na webových stránkách www.polepyaut.wbs.cz, provozovatel Lukáš Klika, Táborská 1211, Benešov 256 01.

- objednávky z tohoto obchodu zasíláme pouze na území ČR
- odeslané objednávky považujeme za závazné
- odesláním objednávky zákazník potvrzuje souhlas s obchodními podmínkami a reklamačním řádem www.polepyaut.wbs.cz, provozovatel Lukáš Klika, Táborská 1211, Benešov 256 01.
- potvrzení přijaté objednávky bude provedeno e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
- v zásilce společně se zbožím bude vložena faktura sloužící současně jako prodejní doklad pro případnou reklamaci.

ZÁRUKA

Na veškeré zboží v eShopu stránek www.polepyaut.wbs.cz poskytujeme záruku minimálně 2 roky za podmínek stanovených zákonem.

DODACÍ LHŮTA A CENY

Konečná cena dodávky je složena z ceny výrobku a částky za dopravu zboží.
Dodací lhůta je maximálně 3 týdny od odeslání objednávky. Po překročení této doby má zákazník právo odstoupit od objednávky.



REKLAMAČNÍ ŘÁD

Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta, což je 24 měsíců, vyjma výrobků, u kterých je záruční doba prodloužena a tyto výrobky jsou prodlouženou zárukou označeny. Záruka je vztažena na veškeré zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s funkčností zboží, jeho užitnými a estetickými vlastnostmi.
Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí, jímž se rozumí předání zboží dopravcem zákazníkovi.
Při reklamaci zakoupeného zboží se zákazník může obrátit přímo na kontaktní osobu uvedenou v sekci Kontakty.
K této reklamaci je nutný doklad o nákupu, Faktura.
Dále je nutné, aby kupující v případě že prodávajícímu vrací vadné zboží jej vrátil kompletní tak, jak jej převzal od prodávajícího. Informace o průběhu reklamace jsou zasílány formou e-mailových zpráv na adresu uvedenou kupujícím. Reklamační adresa provozovatele je shodná s jeho provozovnou.
Kupující může vadné zboží na reklamaci zaslat přepravní službou - na vlastní náklady - na adresu provozovny.
Balík musí být označen viditelně "REKLAMACE" a obsahovat: Reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), kopii faktury, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel.číslo, e-mail). Zboží, které bude zasláno na náklady provozovatele nebude přijato. Zpáteční cestu (po vyřízení oprávněné reklamace) hradí provozovatel.
V případě neoprávněné reklamace bude kupujícímu účtován manipulační poplatek dle aktuálního ceníku a zboží bude na náklady a riziko kupujícího zasláno na jeho uvedenou adresu.
V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se v případě reklamace domáhat, zejména aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové. V případě neoprávněné reklamace zákazník hradí náklady vzniklé provozovateli reklamováním zboží.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Záruka se nevztahuje na závady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením, použitím a instalací, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou. Záruka se také nevztahuje na poškození produktu nadměrným mechanickým opotřebením.
Záruka se nevztahuje na opotřebení produktu způsobené jejím obvyklým užíváním. U produktů prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
Záruka se dále nevztahuje na poškození, která vznikla: mechanickým poškozením zboží, používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží, zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami, zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, trvalé deformace, atd.), zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.
 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Dle zákona č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 má kupující, který neuskutečnil svůj nákup osobně v prodejně, nebo v místě sídla prodávajícího, ale „na dálku“, právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí. Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, je třeba splnit níže uvedené podmínky: a) Zboží doručit v zákonem stanovené lhůtě na adresu prodávajícího spolu s přiloženým průvodním dopisem s návrhem odstoupení od kupní smlouvy, s dostatečnými kontaktními údaji kupujícího, s číslem nákupního dokladu a uvedeným číslem bankovního účtu. b) Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího, musí být nepoužité, nepoškozené, včetně obalu schopného dalšího prodeje, kompletní, včetně příslušenství a všech poskytnutých originálních dokladů obdržených s produktem. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží. c) Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na zboží na objednávku (zboží, které není v době objednání na skladě), použité zboží, dodávku služeb a zboží upraveného na přání kupujícího a jiné zboží, u kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do původního stavu před koupí.

VRÁCENÍ PENĚZ

Vznikne-li při splnění všech výše uvedených podmínek nárok na vrácení peněz, bude tato úhrada provedena podle následujících pravidel těchto Obchodních podmínek: a) Prodávající vystaví na základě dodaných dostatečných osobních údajů o kupujícím dobropis. Při vystavení dobropisu od Vás může být vyžadován občanský průkaz za účelem ochrany vlastnických práv kupujícího. Předložením OP zároveň souhlasíte se zpracováním osobních údajů (osobních údajů ve smyslu paragrafu 4 písm. a zákona 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů). b) Na základě dobropisu bude na bankovní účet písemně udaný kupujícím zaslána do 30 dnů po fyzickém obdržení zboží částka pouze za zboží (nikoli za ostatní služby, např. dárkové balení) v měně a hodnotě uvedené na prodejním dokladu, ponížena o 5% (manipulační poplatek). Odstoupením od smlouvy dle zákona č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 nevzniká nárok na vrácení peněz za přepravu zboží ke kupujícímu.



OCHRANA DAT

Vaše osobní data jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům, s výjimkou partnerů zajišťujících dopravu.
Neprodáváme, nepronajímáme ani jinak neposkytujeme vaše data žádné třetí straně.